close

哇咔咔~ 腻几日都有出街,连晚餐都无同我的housemate一起食~(系吾系有嘀衰leh~ em06.gif

拜乙同我的Classmate去佐唱K+食火锅!拜叁又同我的Pre-U朋友食晚餐……你猜一下,食嬤耶~ 又系火锅啦!!! (好彩过 日肚饿,吾系都吾知垫样食 em106.gif


DSC00426.JPG

过去的经验话俾我知,post太多的食物照片,会引起部落读者的不满(肯定啦!有得睇,无得食嘛!!)

所以,在第乙日食火锅的时候,我等食噻佐,凈影~(迟佐影就讲迟佐啦~! 回:一时忘记佐em02.gif


DSC00443.JPG

DSC00445.JPG

 我迪的YY大老板在过逗收钱 ~ =P

唱K的相就吾的Post上来啦,因为俱迪的Possy有嘀xxxx =D(吊我迪的隐! 回:Sori咯~)

今日早晨的时候,趁我一个人在屋企(因为拜四我无课),就打扫+温习Teori Of Interest 最终TOI都系BlurBlur! Cham咯!有嘀惊佐!

到佐晚上,我的Housemate就兴致大发~就整佐西式三文治俾我迪食啦!讲到下厨,我耿系不识啦~ =D

我只系帮手拾手尾(打扫多一次)

DSC00452.JPG DSC00450.JPG

DSC00451.JPG 第一次同全部新屋企人在屋企一起食晚餐


天日仲要去睇戏 -> Transfommerr!!腻一次就同14-15个人一起去,但是,我认识的朋友得几个Oni……其他都吾识geh……哈哈,就当交新朋友啦~

腻次去睇戏,我确定佐穿我阿妈今年过年买俾我的叁个号码($XXX)的jeans去啦~

我去学堂的jeans烂佐一个咙!仲系我唯一的喇叭Jeans!吾得穿出街佐……damn sienz!都系唔知边一间Lecture Hall的台无端端有铁钉勾到!

Utar腻嘀钟意学生$$$的学堂,边到陪俾你geh!发梦j就有肯能啦!

仲没去睇戏之前就要从10.30上课到4点!仲要系Non-Stop = =" 希望我的体力能支持到睇两个小时半的Transfommmmeeerrr啦~em107.gif

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suphia 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()